Impulsem el rendiment de la marca de roba infantil Wolf&Rita, originària de Portugal, traçant una ruta de rendiment global amb una estratègia de mitjans pagats. Pensem en tot l’embut de conversió, optimitzant cada euro invertit. Els números parlen: un creixement anual del 95% en ingressos i una mitjana de ROAS de 12 a Meta.
Per a l’ESCAC, escola de cinema de la Universitat de Barcelona, hem reinventat la seva web amb un disseny que no només captiva, sinó que també converteix. Gràcies a la nostra obsessió per l’experiència d’usuari i l’anàlisi de dades, hem potenciat les interaccions al lloc en un 60%. El millor començament per iniciar l’activació de marca i l’optimització de conversions.
Hem guiat Marset en el seu repte per captivar audiències globals qualificades amb estratègies de contingut i mitjans pagats en plataformes com Meta i LinkedIn. La marca ara ressona entre més de 2 milions d’usuaris altament qualificats cada mes, iniciant converses i despertant un interès genuí.
Projecte de disseny i desenvolupament UX/UI per a Glassy, una productora audiovisual coneguda per crear continguts d’alt impacte per a agències com DDB, Ogilvy i &Rosàs. El nostre treball va implicar una meticulosa atenció al detall, portant el seu lloc web al següent nivell.
A vegades, per crear un gran impacte, cal inspirar i moure les persones. Això és precisament el que vam aconseguir amb el llançament del nou Zenfone: una campanya de màrqueting de creixement a través de múltiples canals que va arribar a 4 milions d’usuaris únics i va generar 9 milions d’impressions mitjançant continguts creatius i immersius.
Disseny de producte digital, contingut i activació
Disseny UX/UI, Disseny de Productes Digitals, Growth Marketing, Estratègia de Mitjans Digitals i Paid, Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Programmatic, SEO, Social Media, Brand Content, Data & Analytics, CRO, Desenvolupament.